Beurs organiseren
Een beursdeelname is ideaal om op korte tijd klanten te vinden en te binden. Hoe haalt u het maximum rendement uit uw beurs en waar moet u op letten ? Marketing Link geeft u enkele praktische tips.
Een beursdeelname is ideaal om op korte tijd klanten te vinden en te binden. Hoe haalt u het maximum rendement uit uw beurs en waar moet u op letten ? Marketing Link geeft u enkele praktische tips.
Begint u zelf te schetsen of gaat u een nieuw logo laten ontwerpen door een grafisch ontwerper? Voor beide scenario’s geven we enkele aandachtspunten mee.
Klanten tevreden houden is één ding. Positieve recensies verzamelen en van uw klanten enthousiaste ambassadeurs maken begint bij doordachte klantenbinding. Hoe ? Dat doet u zo.
Het opstellen van digitale nieuwsbrieven vergt wel wat inspanning. Pas onze praktische tips toe en zorg ervoor dat ze ook effectief gelezen worden en clicks opleveren.
U heeft alle Google optimalisatie regeltjes gevolgd en toch … Uw website scoort niet zo hoog als zou moeten ? U verschijnt niet op de 1e pagina. Soms ligt de oplossing voor de hand. Benieuwd hoe ? Dan leest u best verder.
Elk succesvol verkoopgesprek start met een beknopte elevator pitch waarmee u uw diensten en troeven in maximaal 2 minuten kan voorstellen. Waarom u zo’n pitch nodig heeft, wat u er allemaal mee kan doen en hoe u eraan begint ?
Wat als u meer potentiële klanten kan bereiken voor hetzelfde of zelfs minder marketing budget ? Weet u eigenlijk wel hoeveel uw marketing campagnes precies opbrengen ? Regelmatig evalueren en uw marketing budget optimaliseren is een must ! Marketing Link geeft raad.
Interesse in de marketingtips ?
Schrijf u meteen in en ontvang maandelijks het marketingnieuws in uw mailbox.
Powered by WordPress Popup