Beurs organiseren

Een beursdeelname is ideaal om op korte tijd klanten te vinden en te binden. Hoe haalt u het maximum rendement uit uw beurs en waar moet u op letten ? Marketing Link geeft u enkele praktische tips.

Readmore
  • De kracht van een goed logo

    Begint u zelf te schetsen of gaat u een nieuw logo laten ontwerpen door een grafisch ontwerper? Voor beide scenario’s geven we enkele aandachtspunten mee.

    Readmore
  • Tevreden klanten

    Klanten tevreden houden is één ding. Positieve recensies verzamelen en van uw klanten enthousiaste ambassadeurs maken begint bij doordachte klantenbinding. Hoe ? Dat doet u zo.

    Readmore
  • Succesvolle nieuwsbrief schrijven

    Het opstellen van digitale nieuwsbrieven vergt wel wat inspanning. Pas onze praktische tips toe en zorg ervoor dat ze ook effectief gelezen worden en clicks opleveren.

    Readmore
  • Website scoort niet

    U heeft alle Google optimalisatie regeltjes gevolgd en toch … Uw website scoort niet zo hoog als zou moeten ? U verschijnt niet op de 1e pagina. Soms ligt de oplossing voor de hand. Benieuwd hoe ? Dan leest u best verder.

    Readmore
  • Overtuigende elevator pitch

    Elk succesvol verkoopgesprek start met een beknopte elevator pitch waarmee u uw diensten en troeven in maximaal 2 minuten kan voorstellen. Waarom u zo’n pitch nodig heeft, wat u er allemaal mee kan doen en hoe u eraan begint ?

    Readmore
  • Marketingbudget optimaliseren

    Wat als u meer potentiële klanten kan bereiken voor hetzelfde of zelfs minder marketing budget ? Weet u eigenlijk wel hoeveel uw marketing campagnes precies opbrengen ? Regelmatig evalueren en uw marketing budget optimaliseren is een must ! Marketing Link geeft raad.

    Readmore
Pagina 1 van 512345

Interesse in de marketingtips ?


Schrijf u meteen in en ontvang maandelijks het marketingnieuws in uw mailbox.

Powered by WordPress Popup