Doe-het-zelf marketing

30/04/2019

Heeft u er al eens aan gedacht om een freelance marketeer in te schakelen?

Een herkenbaar verhaal?

Bedrijfsleiders en zeker die van kmo’s komen handen en hopen tijd te kort. De tijd dat u zich kon focussen op uw kernactiviteiten is al lang voorbij, want tegenwoordig houdt u zich met van alles en nog wat bezig. U stuurt uw medewerkers aan, wordt verwacht op ontelbare vergaderingen en netwerk meetings en tussendoor wacht er ook nog een oneindig to do lijstje met diverse taken.

Freelance marketeer de Marketing Link voor advies en assitentie

Vinkt u even mee aan welke taken u nog steeds zelf ter harte neemt ?

  • klanten bezoeken
  • prijsoffertes opstellen
  • IT-problemen oplossen
  • facturen opstellen en betalingen uitvoeren
  • offertes van toeleveranciers vergelijken
  • offertes van toeleveranciers vergelijken
  • marketing campagnes bedenken
  • beursdeelnames voorbereiden
  • bedrukte relatiegeschenken uitzoeken
  • website en social media pagina’s beheren
  • schrijven voor website en nieuwsbrieven
  • brochures  en visitekaartjes opstellen

Meer dan 3 vinkjes geplaatst? Dan is extra tijd vast wel welkom !

U vertrouwt toch ook al op een extern boekhouder en advocaat?

Alle taken in de rechterkolom in 1 keer van uw to do lijstje schrappen, spreekt u ongetwijfeld wel aan en dus is een freelance marketeer, zoals Marketing Link, inschakelen zeker het overwegen waard.

Al deze taken (en nog vele andere marketing gerelateerde opdrachten)  kunnen overgenomen worden zodat u zich meer kan focussen op uw bedrijfsvoering. U hoeft uw kostbare tijd daardoor niet meer te besteden aan to do’s waar u misschien niet de juiste opleiding voor genoten heeft of niet bepaald met de grootste glimlach aan begint.

Hoe een freelance marketeer u tijd en kopzorgen bespaart

Heeft u al eens een maand lang bijgehouden hoeveel tijd u precies aan uw marketing spendeert? Meer nog, heeft u al eens uitgerekend hoeveel u zou verdienen als u deze tijd aan uw uurtarief aan klanten kon doorrekenen?

Trekken we die redenering door en gaan we ervan uit dat u voor deze werken een freelance marketeer kan inhuren aan een aanzienlijk voordeliger uurtarief terwijl u de vrijgekomen tijd wél kan doorrekenen aan klanten, dan maakt u dubbel winst. Conclusie: alles zelf doen, kan duurder uitvallen dan u denkt!

Uw marketing gerelateerde werkzaamheden uitbesteden aan een externe marketingspecialist, garandeert u net enkel betrouwbaar marketing advies in tijden van digitale transformatie, maar kan u tevens helpen uw marketingactiviteiten op de juiste weg te zetten.

Ook de begeleiding van deze adviezen verloopt dankzij de jarenlange ervaring bijzonder vlot wat opnieuw tijd- en kostenbesparing oplevert.

Wat kan freelance marketeer Marketing Link voor u betekenen?

Voor alle facetten van uw bedrijfsmarketing kan u op de expertise van Marketing Link rekenen.  Zowel voor offline als online marketingadvies, als voor de coördinatie van externe toeleveranciers en de praktische uitwerking ervan.

Aan u om te beslissen welk marketing project u wenst uit te besteden en of u in regie, op projectbasis of op lange termijn wil samenwerken. U kan zelfs kiezen voor marketing support vanop afstand of assistentie bij u op kantoor. U stelt zich nog meer vragen ? Logisch. Een antwoord vindt u in een overzichtelijke FAQ-pagina.

Benieuwd naar het kostenplaatje ?

Twijfelt u nog tussen een extra marketing medewerker aanwerven of  Marketing Link inhuren ? Vergelijk de jaarlijkse loonkost met de tarieven van Marketing Link of neem meteen contact op voor een vrijblijvend prijsvoorstel op maat van uw project .
KOSTENBEREKENING 

OVERIGE NIEUWSITEMS