Beurs organiseren

Een beursdeelname is ideaal om op korte tijd klanten te vinden en te binden. Hoe haalt u het maximum rendement uit uw beurs en waar moet u op letten ? Marketing Link geeft u enkele praktische tips.

Readmore
  • De kracht van een goed logo

    Begint u zelf te schetsen of gaat u een nieuw logo laten ontwerpen door een grafisch ontwerper? Voor beide scenario’s geven we enkele aandachtspunten mee.

    Readmore
  • Tevreden klanten

    Klanten tevreden houden is één ding. Positieve recensies verzamelen en van uw klanten enthousiaste ambassadeurs maken begint bij doordachte klantenbinding. Hoe ? Dat doet u zo.

    Readmore
  • Overtuigende elevator pitch

    Elk succesvol verkoopgesprek start met een beknopte elevator pitch waarmee u uw diensten en troeven in maximaal 2 minuten kan voorstellen. Waarom u zo’n pitch nodig heeft, wat u er allemaal mee kan doen en hoe u eraan begint ?

    Readmore
  • Marketingbudget optimaliseren

    Wat als u meer potentiële klanten kan bereiken voor hetzelfde of zelfs minder marketing budget ? Weet u eigenlijk wel hoeveel uw marketing campagnes precies opbrengen ? Regelmatig evalueren en uw marketing budget optimaliseren is een must ! Marketing Link geeft raad.

    Readmore
  • Marketingbureau of communicatiebureau ?

    De marketing en de manier van verkopen zien er vandaag totaal anders uit. Niets doen is vandaag geen optie. Dus onmiddellijk naar een reclamebureau stappen voor een nieuwe huisstijl, website of brochure ? Marketing Link weet beter.

    Readmore
  • Nieuwjaarswensen versturen of niet ?

    Wat als uw kerst- en nieuwjaarswensen meer opbrengen dan ze kosten ? Wedden dat met deze Marketing Link tips uw eindejaarswensen de aandacht krijgen die ze verdienen en dat er nog lang over uw bericht wordt nagepraat ?

    Readmore
Pagina 1 van 3123

Interesse in de marketingtips ?


Schrijf u meteen in en ontvang maandelijks het marketingnieuws in uw mailbox.

Powered by WordPress Popup