Buyer Persona’s

Met buyer persona’s weet u nog beter wat uw toekomstige klanten verwachten en zorgt u ervoor dat uw content en marketingcampagnes écht raak schieten.

Readmore
  • Klanten vinden

    Kent u de Unique Buying Reasons van uw klanten en promoot u wel de juiste verkooptroeven? Marketing Link tipt hoe u nieuwe klanten kan vinden en binden.

    Readmore
  • Tevreden klanten

    Klanten tevreden houden is één ding. Positieve recensies verzamelen en van uw klanten enthousiaste ambassadeurs maken begint bij doordachte klantenbinding. Hoe ? Dat doet u zo.

    Readmore
  • Marketingbureau of communicatiebureau ?

    De marketing en de manier van verkopen zien er vandaag totaal anders uit. Niets doen is vandaag geen optie. Dus onmiddellijk naar een reclamebureau stappen voor een nieuwe huisstijl, website of brochure ? Marketing Link weet beter.

    Readmore
  • Overtuigende elevator pitch

    Elk succesvol verkoopgesprek start met een beknopte elevator pitch waarmee u uw diensten en troeven in maximaal 2 minuten kan voorstellen. Waarom u zo’n pitch nodig heeft, wat u er allemaal mee kan doen en hoe u eraan begint ?

    Readmore
  • De kracht van een goed logo

    Begint u zelf te schetsen of gaat u een nieuw logo laten ontwerpen door een grafisch ontwerper? Voor beide scenario’s geven we enkele aandachtspunten mee.

    Readmore
  • U gaat een nieuwe huisstijl laten ontwerpen ? Dan eerst even dit…

    Alleen een nieuw logo laten maken of meteen een volledige nieuwe huisstijl laten ontwerpen? Wat heeft u daar allemaal voor nodig? Wie gaat de toepassing van de nieuwe look & feel in alle bestaande communicaties coördineren?

    Readmore

Open tijdens het verlof !


Marketing Link blijft open tijdens het verlof. De vakantie is dé ideale periode om nieuwe marketingplannen te smeden voor het najaar. Wanneer spreken we af ?

Powered by WordPress Popup