Beurs organiseren

Een beursdeelname is ideaal om op korte tijd klanten te vinden en te binden. Hoe haalt u het maximum rendement uit uw beurs en waar moet u op letten ? Marketing Link geeft u enkele praktische tips.

Readmore
  • Authentieke storytelling als marketingtool

    Natuurlijk levert u de beste kwaliteit aan de beste prijs. Doen we dat niet allemaal? Via storytelling kan u zich van uw concurrenten onderscheiden en van klanten, enthousiaste amb...

    Readmore
  • Doe-het-zelf marketing

    Wie bekommert zich over uw marketing? Uzelf, uw marketingafdeling of een externe partner? Een freelance marketeer inhuren heeft namelijk wel enkele voordelen.

    Readmore
  • U rijdt toch ook rond met autoreclame?

    Met voertuigreclame geeft u uw publiciteit een ongelimiteerd bereik. Maar hoe doet u uw autoreclame écht opvallen in het straatbeeld, wat zet u wel of niet op de wagens en hoe laa...

    Readmore
  • Email marketing, hoe begin ik eraan ?

    E-mail marketing en digitale nieuwsbrieven versturen is een relatief goedkope, snelle en gerichte vorm van online marketing, maar hoe begint u er best aan ?

    Readmore
  • Nieuwsbrief onderwerp dat scoort

    Uw digitale nieuwsbrieven worden niet zo vaak geopend en gelezen als u zou willen? Een aantrekkelijker nieuwsbrief onderwerp kiezen, is de eerste stap naar een hogere open ratio. M...

    Readmore
  • Website beter vindbaar maken via SEO of SEA

    Er zijn heel wat manieren om meer bezoekers naar uw website te lokken. Ontdek in deze white paper hoe u de online vindbaarheid van uw website in zoekmachines vergroot.

    Readmore

Interesse in de marketingtips ?


Schrijf u meteen in en ontvang maandelijks het marketingnieuws in uw mailbox.

Powered by WordPress Popup