- 15 februari 2021
Blijft u uw marketing zelf doen?
Wie bekommert zich over uw marketing? Uzelf, uw marketingafdeling of een externe partner? Een freelance marketeer inhuren heeft namelijk wel enkele voordelen.
Wie bekommert zich over uw marketing? Uzelf, uw marketingafdeling of een externe partner? Een freelance marketeer inhuren heeft namelijk wel enkele voordelen.
Digitale mond-tot-mond reclame is onbetaalbaar. Nieuwsgierig hoe u zonder al te veel moeite meer Google reviews verzamelt en maximaal voordeel uit uw review marketing haalt?
Google Mijn Bedrijf correct en actief gebruiken levert meer op dan u denkt. Kent en gebruikt u alle functionaliteiten van Google My Business al? En verzilvert u ook alle bijhorende voordelen?
Vergeet geen social media plan in uw globale online marketingstrategie te integreren, want social media marketing is belangrijker dan ooit. Maar opgelet: die rendeert enkel met een doelgericht plan van aanpak.
Het eerste waarop bezuinigd wordt in crisistijd is marketing en toch is investeren in marketing een slimme zet. Het is juist nu dat u het verschil kan maken, maar het vraagt gewoon een andere aanpak.
U wil originele relatiegeschenken laten maken die écht indruk nalaten, maar geen idee hoe u daaraan moet beginnen? Met deze tips zal u lang indruk maken.
Met buyer persona’s weet u nog beter wat uw toekomstige klanten verwachten en zorgt u ervoor dat uw content en marketingcampagnes écht raak schieten.
Er zijn talloze sociale media kanalen, maar welke kiest u best om uw bedrijf te promoten bij de juiste doelgroep? Marketing Link gidst ondernemers naar de juiste keuzes.
De marketing en de manier van verkopen zien er vandaag totaal anders uit. Niets doen is vandaag geen optie. Dus onmiddellijk naar een reclamebureau stappen voor een nieuwe huisstijl, website of brochure ?
Begint u zelf te schetsen of gaat u een nieuw logo laten ontwerpen door een grafisch ontwerper? Voor beide scenario’s formuleert Marketing Link enkele aandachtspunten.
Het is zo eenvoudig om een bedrijfspagina op Facebook aan te maken. Daarom enkele praktische tips op een rijtje om veel gemaakte fouten te vermijden en uw company page een kick-start te geven.
Wanneer is uw website zodanig verouderd dat u een nieuwe nodig heeft? Kan u uw bestaande website laten aanpassen, opfrissen en updaten of moet u echt een compleet nieuwe site laten ontwikkelen?
Klanten tevreden houden is één ding. Positieve recensies verzamelen en van uw klanten enthousiaste ambassadeurs maken begint bij doordachte klantenbinding. Hoe? Dat doet u zo.
Wat als u meer potentiële klanten kan bereiken voor hetzelfde of zelfs met minder marketing budget? Hoe u dat doet? Marketing Link geeft raad.
Natuurlijk levert u de beste kwaliteit aan de beste prijs. Doen we dat niet allemaal? Via storytelling kan u zich van uw concurrenten onderscheiden en van klanten, enthousiaste ambassadeurs maken!
Het belang van professionele website foto’s neemt almaar toe en het succes van websites en web shops wordt meer een meer bepaald door de foto’s. Waarop best letten?
Alleen gratis publiciteit voeren is uiteraard niet voldoende voor een professionele onderneming als de uwe. Gratis reclame afslaan, is echter ook geen verstandige zet.
Zeker voor startende ondernemers is doelgericht, maar budgetvriendelijk prospecteren belangrijk. Met deze tips kunnen ook starters met een beperkt budget aan de slag.
Geen tijd om u met uw marketing bezig te houden, maar u wil minder marketingkosten met meer resultaat? Het kan, maar hoe?
Alleen een nieuw logo laten maken of meteen een volledige nieuwe huisstijl laten ontwerpen? Wat heeft u daar trouwens allemaal voor nodig? En wie gaat de toepassing van de nieuwe look & feel coördineren?
Met voertuigreclame geeft u uw publiciteit een ongelimiteerd bereik. Maar hoe haalt u het maximum uit uw autoreclame? Houd best rekening met volgende zaken.
Kent u de Unique Buying Reasons van uw klanten en promoot u wel de juiste verkooptroeven? Marketing Link tipt hoe u nieuwe klanten kan vinden en binden.
Als u niet voor onaangename verrassingen wil komen te staan, laat u uw nieuwe website best niet door eender wie maken. Pas op voor de valkuilen en laat u adviseren!
U heeft alle Google optimalisatie regeltjes gevolgd en toch … Uw website scoort niet zo hoog als zou moeten ? U verschijnt niet op de 1e pagina. Soms ligt de oplossing voor de hand.
E-mailmarketing en digitale nieuwsbrieven versturen is een relatief goedkope, snelle en gerichte vorm van online marketing, maar hoe begint u er best aan?
Uw website ziet er tiptop uit en correct geoptimaliseerd voor zoekmachines, maar levert toch niet de gewenste conversie op, dan best eens naar uw Call-To-Actions kijken.
Internet marketing en online adverteren zijn helemaal in, maar wat bedoelt men precies ? Laten we even verduidelijken met welke aandachtspunten u best rekening houdt.
Elk succesvol verkoopgesprek start met een beknopte elevator pitch waarmee u uw diensten en troeven in maximaal 2 minuten kan voorstellen. Bent u in de lift?
Natuurlijk is digitale nieuwsbrieven verzenden een goede zaak. Als ze doordacht opgesteld worden natuurlijk. Communicatie per brief biedt ook wel interessante voordelen.
Best investeren in SEO of SEA om uw website beter vindbaar te maken in zoekmachines zoals Google ? Geen eenvoudige keuze maar Marketing Link informeert.
U wilt identieke content op uw site vermijden en schrijft altijd unieke teksten? Hoe duplicate content controleren en welke acties ondernemen bij plagiaat?
Denkt u ook dat marketing vooral een kwestie is van zoveel mogelijk publiciteit maken? Marketing Link ziet dat net iets anders en tipt hoe u de kans op succes vergroot.
Het opstellen van digitale nieuwsbrieven vergt wel wat inspanning. Met deze praktische tips zorgt u ervoor dat ze ook effectief gelezen worden en clicks opleveren.
Als uw website nog geen https adres heeft, is het de hoogste tijd om uw website te beveiligen met een SSL-certificaat. Waarom leest u verder.
Een extra landing page maken kan wonderen doen voor de online vindbaarheid en verkoop via website, maar hoe begint u eraan en waarop moet u letten?
Hoe meer klanten uit eigen streek, hoe meer tijd en kosten u bespaart. Lokaal adverteren is dus de eerste stap, maar hoe pakt u dat doordacht én doeltreffend aan?
Wat als uw kerst- en nieuwjaarswensen meer opbrengen dan ze kosten? Wedden dat met deze Marketing Link tips uw eindejaarswensen aandacht krijgen?
Uw digitale nieuwsbrieven worden niet zo vaak geopend en gelezen als u zou willen? Met deze 8 tips krijgen uw nieuwsbrieven de aandacht die ze verdienen.
De meeste ondernemers spenderen jaarlijks een stevig budget aan sponsoring. Maar levert dat ook meer klanten op? Hoe meer uit uw sponsorbudget halen?
Ninoofsesteenweg 302
9600 Ronse
Tel: 055/20 83 58
GSM: 0478/50 46 98
Email: francoise@marketinglink.be
BE 0831.680.077
© Marketinglink 2023